Hoofdkantoor

 

Boerenkrijglaan 81

2260 WESTERLO

België

014 39 19 70

Satellietkantoor

Lentedreef 34

3010 KESSEL-LO

België

014 39 19 80

 

Contacteer onze servicedesk :

014 39 19 70

servicedesk@driezenit.be

remote support

Klanten met een service contract kunnen inloggen op onze servicedesk portaal :

http://servicedesk.driezenit.be

Nog geen inloggegevens? Contacteer ons via het contactformulier!

Stel je vraag via e-mail

Mail je vraag door naar servicedesk@driezenit.be.

Bel ons

Heb je een vraag over het gebruik van één van onze diensten of producten? Bel ons op 014 39 19 70. Klanten met een service contract kunnen onze support engineers rechtstreeks bellen op het door hen gekende nummer.

Onze servicedesk is telefonisch bereikbaar op weekdagen van 9u tot 12u en van 13u tot 17u. Klanten met een service contract bellen op het prioritaire nummer van 8u tot 20u.

Kies in de agenda van één van onze experten een dag en uur die je past en leg een afspraak voor een remote of on-site interventie vast.

Log in op onze klantenportaal

Op onze klanten portaal hebben klanten met een service contract toegang tot aangemelde tickets, gegevens van de services die je hebt lopen, een overzicht van je service contract, enz. Mail ons op servicedesk@driezenit.be indien je nog geen inloggegevens hebt.

Log in op je klantendossier

Klanten met een service contract kunnen inloggen op hun online dossier. Hier vind je een overzicht van je servers en clients, garantietermijnen, wachtwoorden, enz. Mail ons op servicedesk@driezenit.be indien je nog geen inloggegevens hebt.

Heb je een andere vraag voor onze servicedesk? Stuur ons een bericht!
Je gegevens worden enkel gebruikt om je contactaanvraag te behandelen. Je zal niet opgenomen worden in een mailinglist.

Boerenkrijglaan 81

2260 WESTERLO
014 39 19 70

maandag tot vrijdag

9:00 - 12:00 en 13:00 - 17:00

  • +32 14 39 19 70
  • info@driezenit.be
  • LinkedIN
  • Twitter
  • Remote support

Klik hier voor onze servicedesk

© 2019 Driezen IT