Demo

Wens je graag een vrijblijvende demo? Of heb je nog vragen? Contacteer ons en we overlopen graag de basisfuncties en de uitgebreide mogelijkheden die dit systeem biedt. Indien gewenst komen we graag langs, we brengen een toestel mee waarmee we zelf bellen bij ons op kantoor, we sluiten dat aan met een netwerkkabel bij jou op bureau en voila... je kan bellen en gebeld worden alsof je bij ons op kantoor zou zitten... zo eenvoudig is internet telefonie bij ons.

Als je een recente telefoonfactuur bezorgt of doorstuurt berekenen we graag de besparing die je doet door over te schakelen naar VoIP.

VoIP telefooncentrale

Telefonische communicatie gebeurt over internet. Digitale ISDN, laat staan analoge lijnen, voldoen niet meer aan de verwachtingen die hedendaags aan communicatie gesteld worden. Werken gebeurt meer en meer plaatsonafhankelijk en we wensen ook van overal makkelijk bereikbaar te zijn

 

Wat is VoIP?

Wij bieden de nieuwste VoIP technologie aan via telefooncentrales in de cloud. Er wordt op kantoor geen fysieke centrale meer geinstalleerd. In de plaats daarvan maken alle toestellen verbinding met een IP centrale in een beveiligd datacenter. Deze technologie heet in computertaal VoIP. VoIP staat voor Voice-over-Internet-Protocol en betekent in de praktijk zoveel als bellen over een computernetwerk zoals internet. Bij gebruik van VoIP is niet langer een analoge (PTSN) of digitale telefoonlijn (ISDN) nodig en kan naast spraak ook andere digitale informatie worden meegezonden. VoIP wordt ook weleens IP-telefonie of internettelefonie genoemd.

 

Geen ISDN lijnen

In de praktijk wil dit zeggen dat je je analoge en/of ISDN lijnen kan opzeggen. Enige wat je nodig hebt is een internet verbinding.

Plaatsonafhankelijk

Met dergelijke hosted telefooncentrale kan je vanaf andere vestigingen, of thuis bv., je IP telefoontoestel op internet aansluiten en zo connecteren met de IP centrale. Ongeacht waar je zich bevindt, zal je dus zowel uitgaande als inkomende gesprekken kunnen voeren alsof je fysiek op kantoor aanwezig bent.

 

Unified Communication

Bij een Unified Communication systeem gaan we nog een stap verder. Hierbij worden dikwijls geen 'klassieke' telefoontoestellen meer geplaatst, maar wordt er gebeld via PC, laptop of app op smartphone. Alle toestellen werken synchroon... je kiest zelf hoe, waar en wanneer je je oproep beantwoordt. 's Morgens op kantoor bel je met een headset op je laptop. Stap je op de middag in de auto blijf je gewoon bereikbaar op je smartphone op hetzelfde vaste nummer als op kantoor. Werk je in de namiddag van thuis uit, dan ben je zowel op je smartphone als op je laptop thuis bereikbaar op het vaste nummer van kantoor. Je collega's moeten zich niet afvragen waar je zich bevindt... ze zien in één oogopslag in hun app op computer of je al dan niet beschikbaar bent. Wordt er toch doorgeschakeld en neem je niet op? Dan komt het gesprek naar keuze in je voicemail via mail of wordt het gesprek omgeleid naar een collega naar keuze.

Deze Unified Communication wordt geconfigureerd in Microsoft Teams, een onderdeel van Office 365.

Wat heb ik nodig? Hoe werkt het in de praktijk? En is het geschikt als vervanging van mijn (klassieke of VoIP) telefooncentrale? Contacteer ons voor een demonstratie of advies!

Graag ontving ik meer info over een handige telefonie oplossing
Je gegevens worden enkel gebruikt om je contactaanvraag te behandelen. Je zal niet opgenomen worden in een mailinglist.

Boerenkrijglaan 81

2260 WESTERLO
014 39 19 70

maandag tot vrijdag

9:00 - 12:00 en 13:00 - 17:00

  • +32 14 39 19 70
  • info@driezenit.be
  • LinkedIN
  • Twitter
  • Remote support

Klik hier voor onze servicedesk

© 2019 Driezen IT

yealink_t46